Iklan

Wednesday, December 15, 2010

Apa-apa jela

Salam..sekarang ni dah malas lak nak update blog..apa nak jadi ntah..sekarang mak ada kat rumah, so boleh la rilex2 sket..hehehe...dapat rasa mak masak..tp tolong2 sediakan bahan2 dulu la..lama dah mak xmai rumah..sibuk jaga anak sepupu yg p mekah tu..

semalam ari selasa aku ikut mak n anak sepupu aku p kulim amik barang2 adik aku kat ADTEC..diorg dah start cuti..sepanjang jalan hujan je...smlm aku sakit kepala sgt..kenapa ye?balik rmh makan acti fast..mcm xjalan je..tdo jap..bgn mcm nak  pecah kepala..cmne tnda2 migrain ye..mlm aku mkn lg acti fast tu..pastu tdo smpai pg..bgn ni lega la sket..nasib mak ada blh tgk ank2..hubby pn tlg sama..pastu dia kuar sbb ada keje..arissa pun tdo awl smlm..jadi xla teruk sgt..

aku takut sgt kalo skit kepala ni..sbb ada kisah disebalik sakit kepala yg dah penah aku lalui..huhuuu..nnti dah smpai masa aku citer kan..

1 comment:

  1. apa kisah sakit kpla ko tu..nak tau jugak nii...suspen...
    aku pun klo sakit kpla, mmg teruk jgk lah..tpi aku skit kpla sbb angin dlm badan niii..klo dipicit2 byk angin yg kuar....huhhh

    ReplyDelete