Iklan

Monday, December 27, 2010

lelaki yang lepas tangan

bahaya tak tajuk ni..tak ditujukan pada sesiapa pun..tapi dari pembacaan dan pemerhatian,..cewah..ada sesetengah lelaki yg dah berkawin, tp isteri dia masih mak bapak tanggung..apa korang rasa..adakah lelaki tu tak bertanggungjawab or isteri tu yang taknak menyusahkan suami..heheh..tapi kalo dah berkahwin, tak salah rasanya suami tanggung kita kan..macam aku, dah tak keje skrg, cmne nak bayar duit keta kan..so, suami la kena bayar..sebab dia yang bawa kete tu..xsalah kot..lain la kita bekerja dan guna kereta tu..
lg 1,suami or lelaki jgn la berkira sgt dgn family mertua, xkan p makan pun nak bapa mertua or mak mertua kita nak bayarkan..lain la kalo diorang nak belanja..nasib suami aku xberkira..ada juga baca cerita2 yg suami ni xmau keluarkan duit langsung kalo p makan ramai2..terpikir juga, xde perasaan bersalah ke?xkan semua org lain nak tanggung kot..xkan adik beradik je nk kuarkan duit..xsalah sesekali menantu yang belanja..kalo aku keje, aku rasa, aku pun belanja family mertua aku makan..ni duit pun xde, nk blnja apa..
tak tujukan pada sesiapa pun..just sharing dari cerita kwn2..mn la tau kot ada yg baca,tp xkomen kan..nnti aku dikatakan mulut jahat lak..

1 comment:

  1. aah liza, toi tu...tak leh berkira beno ngan ahli keluarga nii..bulan2 pun klo ada duit lebih, bagilah kat mak mentua sikit....yer tak??konfem leh jadik menantu kesyagn..hikhikhik

    ReplyDelete