Iklan

Wednesday, January 5, 2011

Coolababy button color

cantik..cantik..sapa2 nak try coolababy button color bgtau la..tgk kat facebook rosliza tajul urus..heheh..
aku ada plan nak letak CD2 aku ni kat downtown..kat taiping pun ada downtown tau..heheh..gerai tak la byk sgt..tp boleh la nak cuci2 mata mlm2 kalau tak tau nak p mana..berbalik pada citer CD ni..kawan hubby aku offer letak barang kat gerai dia..dia jual selipar n wat photographer..ingt minggu depan baru nak try..test market dulu..jgn la ada orang caras dulu idea aku nak letak CD kat situ dahla...hahahahah...

aku n hubby pun ada perancangan gak..kalo ada rezeki blh la amik tapak kat situ...aku tgh survey2 art painting clock..penah tgk x?yg jam 3pieces tu..mcm wallpaper gak la..tapi hrga dia mahal gak la..kalo 1piece rm70++ rs nya..kalo 3pieces 130++..tp mmg cntk sapa yg minat ID ni..nak survey2 dl n tgk bdget..kalo dapat direct dari China cantekk la..tp konfem kn amik byk2..sbb tu aku ingt try test market dl cmne..kalo ada rezeki, blh la selit2 jual kat FB..heheheh...

ni gmbr coola yg button kaler tu..

1 comment:

  1. wah liza, bgus idea ko tu..test market..
    aku suka tgk kawan2 aku ni beniaga dan berjaya..tmpg gembira...
    caiyok caiyok

    ReplyDelete