Iklan

Thursday, December 2, 2010

Aku yg tak sempat

salam...aduhai...dah berapa ari xupdate blog ni..sampai jia tertunggu2..heheh...mmg bz la 2-3 arini..dgn balik kampung la..dengan itu la ini la..mengalahkan PM..tapi aku masih sempat berfarmville...heheheh..aku dah addict balik..kalo x, aku dah tinggal aritu..ni la padahnya..

arini aku start masak bubur untuk arissa..walaupun arissa cukup 6bln pada 6hb 12 nanti..lagi 4 ari je..kira aci la ye..aku masak bubur letak ikan bilis n brocoli je.. aku lupa beli bayam..supposely bayam lg ok rasanya..tp xpela..esok aku masak letak bayam lak..xtau la apa raksi arissa makan arini..sebelum ni kalo org makan, bulat bijik mata dia tgk..sian pun ada..semalam aku ingt nk masak, skli tido bangun lewat daa..mana sempat..arini awal sket..org bgtau kalo 1st time masak, bagi rasa sket2 je dl...masa aliff dulu aku xtau sgt..n kurang membaca lg pun..hentam kromo je..letak carrot, potato, ikan bilis..mn xbulat kawan tu..kalo ada sapa2 yg ada resepi utk share dgn aku, blh la share ye..resepi utk anak 6bln dulu..

semalam aku dah htr anak2 sepupu aku balik rumah tok diorg..sebab mak bapak diorg dah nak balik mekah.pening kepala dgn yg sorg tu..menangis nak balik rumah mak aku..jenuh la aku..rimas pun ada..dah darjah 4 nak masuk darjah 5 dah..teringat kat kakak2 dia yg ada kat rmh aku..yg sorg lagi yg ikut mai rumah aku tu sepupu dia..yg tu rilex je..aritu dia yg nak ikut sangat..lepas ni aku malas la nak bawa bdk2 mai rmh..menangis suruh htr balik..dgn makan n minum xnak..makan pun sket je..kalo sakit aku yg susah..tp mlm tu aku bawa p tesco, gelak jemain2..suka la jln2...budak2 kan..aku pun camtu juga kot dulu..p rmh sedara, teringat nak balik...pas 2-3 ari ok la..

macam2 aku rasa nak cite..yela byk ari xupdate..tp pnjg2 nnti xsempat lak kawan2 nak baca..ok la..xde apa yg menarik sgt dah...aku pun xde idea mcm org2 yg dok wat entry tu..syok je baca..

2 comments:

  1. aku terdengar namaku diseru..hehhehe..
    oit joinlah contest cam aku buat tu klo tak der idea nk tulis..aku pun dah ketagih nk join kontest jer...kema lah yg ajo aku nii...

    ReplyDelete
  2. kena wat cmne?aku bukan reti sgt ni..

    ReplyDelete