Iklan

Sunday, December 5, 2010

Alhamdulillah

sekarang ni 2-3 ari baru update blog..adoi..bz berladang la katakan..apa aku nak citer arini..aku bersyukur dgn rezeki yg dikurniakan..walaupun xbanyak, tp cukup. ada juga org beli cloth diapers yg aku jual tu walaupun aku jual kecil2an je..aku percaya, Allah akan tolong hamba-hambaNya..walaupun byk halangan dan saingan yg aku dpt, tp tu xmematahkan semangat aku untuk cari duit poket..mula2 tu down juga,.tp percaya rezeki tu Allah yg tentukan, so aku teruskan jual CD ni..

terima kasih pada yg membantu..hehe..n terima kasih juga pada yg membeli...tu pun kalo depa baca la..dapat juga aku beli apa2 yg aku rasa aku nak..xde la kena tnya husband aku dah..tp ada juga aku pakai duit dia kalo aku terguna modal aku..xpela kan abang...heheh...

aku harap ada la rezeki aku lagi pasni..aku dapat keje ke? tu lagi la rezeki kan..nak iklan sket kat bwh ni..marila berCD...menyelamatkan alam sekitar dan menjimatkan duit..

2 comments:

  1. tak per liza..pelan2..at least dri ko tak keje, der gak duit smpingan kan??insyaallah boleh berjaya..yg pntg usaha kene lebih jer..
    ramai jer yg berjaya dgn biz online nii...
    ko berminat lagi ker nk keje makn gaji nii??

    ReplyDelete
  2. kalo dapat keje, aku pegi la...hahaha

    ReplyDelete